2011. október 25., kedd

Kínai smink cuccok teszteredménye- Chinesische Make Up Produkte Review

A "Használt és vásárolt make up cuccok Pekingben" c. bejegyzésben már írtam arról, h nem sok mindent vettem. A zsákmány mindössze 2 maszkból, 1 fekete szemhéj tusból és 1 szempillaspirálból áll. Nos. A Benefic kaktuszos maszkot kipróbáltam és nekem nagyon nem jött be. Először is undorító, nyálas konzisztenciája volt, alig lehetett szétnyitni és amikor végre feltettem úgy néztem ki, mint vmi rémálom egy horrorfilmből...Ez persze még a kisebb baj volt, de hamar elkezdte irritálni a bőröm. A rózsakivonatosat már ki sem merem bontani. (A barátnőm áradozott, h milyen jó.) Na de térjünk rá a jó hírekre! A Topeka szemhéjtus ugyanis minden eddigi tusomat űbereli. Persze Pekingben augusztusban 36°C és igencsak magas páratartalom mellett olyan sminkre volt szükségem, ami nem olvad le azonnal. Hát ez a tus nem hogy nem olvad, de egész nap még csak kicsit sem kenődik! Mondhatnám atombiztos! Még sokkal jobb, mint a Manhattan. Ugyanezt mondhatom el a szempillaspirálról is. A mellett, h imádom a csicsás, csillogó aranyszínű csomagolást -mert ilyet Európában soha, de még soha nem láttam- a tartalommal is nagyon meg vagyok elégedve. Nem maszál, nem kenődik össze-vissza. Életem eddigi legjobb szempillaspirálja! Azt hiszem a "Made in China" feliratot ebben az esetben mindenféleképpen át kell értékelni! Számomra 5*-os termék mindkettő és már most azon gondolkodom, hogyan pótolhatom majd, ha elfogytak!




 Im Post "Verwendete und gekaufte Make Up Sachen  in Peking" habe ich schon erwähnt, dass ich nur 2 Masken, 1 Liquid Eyelinder und 1 Wimperntusche gekauft habe. Nun, die Benefic Kaktus Maske habe ich probiert. Seine Konsistenz war ekelhaft glitschig, ich konnte sie kaum auseinanderfalten, und als ich sie endlich am Gesicht hatte habe ich ausgeschaut, wie der schlimmste Alptraum einer Horror Serie...Das war nat. das geringere Problem, denn es begann bald meine Haut zu irritieren. Die mit Rose traue ich mich gar nicht mehr zu probieren. (Meine Freundin hat geschwärmt, für sie war es super.) Aber die gute Nachrichten! Der Topeka Eyeliner ist der beste bis jetzt, was ich je gehabt habe! Im Peking im August ist es 36°C und sehr hohe Luftfeuchtigkeit. Da habe ich Make Up gebraucht, das nicht gleich vom Gesicht schmilzt. Dieser Eyeliner schmilzt nicht, patzt nicht, der sitzt den ganzen Tag einfach perfekt! Der ist bombensicher und noch viel besser als der von Manhattan. Das gleiche gilt für die Wimperntusche! Ich liebe die kitschige, gold farbige, glitzer Verpackung - da ich so etwas in Europa noch nie gesehen habe- und auch die Inhalt. Die verschmiert nicht ein kleines bisschen und hält den ganzen Tag über. Die beste Wimperntusche meines Lebens! Ich glaube, dass man hier die inzwischen negativ verbreitete Bezeichnung "Made in China" unbedingt neu interpretieren muss! Für mich sind die beiden 5* Produkte und werde schauen, dass ich sie mal wieder irgendwie bekomme!





2 megjegyzés:

  1. Hogy hogy hogyan pótolod. Mindig leadod a rendelés annak, aki megy:DDDD

    VálaszTörlés
  2. Erről jut eszembe ... olyan szempillaspirál nekem is kell. Szóval, kérlek, ha valaki megy, akkor plíz nekem is egyet:)))

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)