2011. június 25., szombat

Eyestudio Lasting drama gel eyeliner 24h Maybelline New York vs. Manhattan Dip Eyeliner Waterproof

                                                      (Für Deutsch bitte nach unten scrollen.)
Már évek óta átálltam a szemceruzákról a szemhéjtusra, mert nekem rendszerint nagyon elkenődtek, főleg a szemem alatt. Az állandó rohanást a mosdóba, letörölgetést és újra festést nem az én idegeimnek találták ki.  Kb. 3 évvel ezelőtt fedeztem fel a Manhattan Dip Eyeliner Waterproof nevű szemhéjtusát. Ami nagyon szimpatikus benne, hogy 5 féle színben meg lehet venni. Rendszerint, mindennaposan a sötét szürkét v. a zöldet használom.100%-ig vízálló smink nem létezik (csak ha fel van tetoválva), de ez a termék tényleg nem kenődik el.
Reggel felteszem, egész nap rohangálok, még meg is izzadhatok, egyetlenegyszer sem kell nap közben kijavítanom! A tubusba tolható ecsetjét is sokkal jobban szeretem, mint a külön ecseteket, ill. a nagyon puhákat. Azok ugyanis könnyen elhajolnak festés közben és jóval kevesebb festéket is visznek fel. A Manhattan ecsetjének a végével viszont nagyon finom, vékony csíkot is lehet húzni, vagy szép vastagot ha több festéket veszünk fel vele. Az én elvárásaimnak tehát tökéletesen megfelel. 6,20Eu, azaz 1860Ft-ért az ára is rendben van, főleg úgy, hogy döbbenetesen sokáig elég.
Gondoltam beszerzek feketét is, de ezúttal a most nagyon menő gél tusok közül. A legtöbb márkának (még?) nincs is, de a Maybelline New York-tól volt barnában és feketében. (A honlapon állítólag 4 színben is van, de az üzletek nem árulják...) Eyestudio Lasting DRAMA Gel Eyeliner 24h a neve. 10Eu-ért, azaz 3000Ft-ért komoly elvárásaim voltak, sajnos hiába. 
Ami pozitív: Az ecset nagyon jó, szépen lehet vele festeni. A tégely ugyan kicsinek tűnik, de olyan kevés kell belőle, hogy minden bizonnyal nagyon sokáig elég. Ennyi. Ami negatívum: Nem szárad azonnal, mint ahogy hirdetve van és 24h keresztül pedig végképp nem tart. 2 napig teszteltem 2 féle sminkkel. Az első nap egy "Lolita" sminket festettem, ahol többet ken az ember, főleg a felső szemhéjra, a második nap pedig egyszerűen kihúztam, mint mindig, szolidan fent és a szem alatt. Hát az első nap eléggé megijesztett, mert 2 óra elteltével már nemcsak a szemem alatt, de közvetlen a szemöldököm alatt is fekete voltam. A 2-ik nap csak a szemem alatt kenődött, mert a felső szemhéjra alig tettem, de így is kb. 2 órát bírt, nem többet. Ez a termék nálam tehát egyáltalán nem bizonyított, sőt. Továbbra is csak a Manhattan Dip Eyeliner-t fogom venni!
Ich bin seit Jahren schon vom Kajal auf Liquid Eyeliner umgestiegen, da der Kajal bei mir -vor allem unter den Augen- sehr schnell patzt und verschmiert. Ich habe vor ca. 3 Jahren den Dip Eyeliner Waterproof von Manhattan entdeckt. Es gibt in 4 Farben, davon benutzte ich täglich grün oder dunkel grau. 100% wasserfestes Make Up gibt es nicht (außer es ist tätowiert), aber es verschmiert bei mir den ganzen Tag nicht. Ich kann herum laufen, schwitzen, am Abend ist noch immer so schön wie in der früh beim auftragen. Den Pinsel der direkt in der Tube ist mag ich auch mehr, als die die getrennt gibt, oder die viel dünnere Borsten haben. Die dünnen verbiegen sich beim malen sehr leicht und nehmen auch nicht so viel Farbe auf. Mit dem  von Manhattan kann ich dagegen mit der Spitze sehr schöne dünne Linien oder mit mehr Farbe auch dickere super auftragen. Für 6,20Eu finde ich die Preis-Leistungsverhältnis durchaus okay, vor allem so, dass die Tube "ewig" hält! Ich wollte mal auch in der Farbe schwarz, aber diesmal von den zurzeit total beliebten Gel Eyeliner. Nun, die meisten Marken bieten es (noch?) gar nicht an. Der einzige war von Maybelline New York und nennt sich Eyestudio Lasting DRAMA Gel Eyeliner 24h. (Auf der Homepage stehen 4 Farben, aber die Geschäfte verkaufen nur braun und schwarz.) Für 10Eu habe ich schon viel erwartet, leider um sonst. Positiv ist: Der Pinsel ist sehr gut, man kann damit wirklich schön die Linie ziehen. Der Tegel schaut zwar sehr klein aus, man braucht aber so wenig davon, dass es bestimmt sehr lange ausreicht. Das wars. Negativ ist: Es trocknet nicht gleich wie es auf der Packung behauptet wird, und 24h lang hält es schon gar nicht. Ich habe es 2 Tage lang mit 2 verschiedenen Make Ups getestet. Am 1. Tag hatte ich ein "Lolita" Look, wo vor allem auf dem oberen Lid mehr Farbe aufgetragen wird, und am 2.Tag einen dezenten indem ich obere und untere Lid dünn umrahmt habe. Der 1.Tag war ziemlich erschreckend, da nach ca.2 Stunden waren es nicht nur unter meinen Augen, aber auch ganz oben direkt unter meinen Augenbrauen schwarze Schmink-Flecken zu sehen. Der 2. Tag war wegen der geringeren Farbe nicht so schlimm, aber unter den Augen verschmierte es nach 2 Stunden trotzdem. Damit ist dieser Produkt bei mir bitter durchgefallen, werde es mir keineswegs neue kaufen, und bleibe weiterhin bei dem von Manhattan!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy ilyeneket tesztelsz és helyettem (is) kipróbálsz. Legalább nem én sokkolódom. Persze, ezeket a teszteket, szigorúan otthon, a lakásból nem kilépve csinálja az ember:DDD De akkor is. Ja, és köszi a Nivea (Nude 02) alapozót. Eddig, 2x teszteltem és úgy néz ki, bevált. Dalmi szerint, totál láthatatlan. Persze, lehet, hogy nekem sikerült nagyon keveset felvinnem:)

    VálaszTörlés
  2. A Nivea Nude 02 alapozónak pont az a lényege, h lehellet könnyű. Azoknak ajánlom, akiknek szép a bőrük, nem pattanásos, piros, stb. Ad egy kis színt és megvédi a bőrt a szmogtól! Nem dugulnak úgy el a pórusok!

    VálaszTörlés
  3. A tus kipróbálása otthon a 4 fal között nem annyira effektív, mert ott ne mér a szél, nem izzadsz úgy, nem esik rád az eső, stb. Viszont ezért 2 óránként rohanás volt a mosdóba, és törölgetés. Macera, ami nagyon nem nekem való. Tegnap újra a manhattan-t használtam és még meg is áztam! Mikor késő este haza értem még mindig rendben volt!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a Manhattant én is próbáltam, de nekem nagyon nem jött be, túl száraz, pereg. Az ecset sem győzött meg, nem lehet vele elég vékonyat festeni, vagy legalábbis az enyémmel nem lehetett... Pedig nagyon időszerű nekem is hogy végre beújítsak egyet.

    VálaszTörlés
  5. Hey :)
    Danke für dein Kommentar! Solltest du wirklich mal ausprobieren.
    Kommst du aus Ungarn oder Deutschland? Meine Familie kommt aus Sopron und Zsámbék. Leider spreche ich aber kein Ungarisch :/
    Grüßle

    VálaszTörlés
  6. Aaah die Donau-Schwaben ;D So nenn wir das hier zumindest wenn jemand fragt welchen Dialekt meine Großeltern usw sprechen.
    Ja ich finde es auch ziemlich schade, weil wir haben dort auch noch weitläufige Verwandschaft usw, mit denen man dann viel besser Kontakt haben könnte. Aber gut.
    Du kannst auf jeden Fall wirklich gut Deutsch :)
    Grüßle

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)