2011. április 26., kedd

Kiruccanás Budapesten

Ezúttal egy rendhagyó poszt:
Pest őrületes élettempója soha nem vonzott, de pár napra mindig szívesen felmegyek. Ezúttal kicsit ki volt ürülve a város és nem éreztem azt az ideges rohanást, amit általában szoktam. Mivel most az Allee bevásárlóközpont esett útba, úgy döntöttem, hogy ezúttal ott tesztelem le az üzleteket. Elsősorban az érdekelt, hogy a kinti üzletek, mint Mango, Zara, Orsay, H&M, Tally Weil, Bijou Brigitte vajon ugyan azt az árukészletet hozzák-e ugyanazon az áron –és azt kell, hogy mondjam: igen. Egyedül a Mango okozott csalódást rendkívül kicsi üzlethelyiségével. Ennek egyenes arányában volt számomra túl kevés a választék. Ez alapján a Mango nem hatott volna meg, pedig kint a kedvenceim közé tartozik…

 Az Allee bevásárlóközpont felülről és az egyik bejárat.


Kellemes meglepetés volt a H&M. Szuper volt a berendezés, kellemes volt az üzlet és első osztályú a kiszolgálás. Nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy itt kozmetikumokat és egyéb csecsebecséket is árulnak. Azonnal vettem is egy rózsa formájú szájfényt egy barátnőmnek ajándékba. A kozmetikumok, fésűk, lakkok, kulcstartók, stb. ugyanis a legtöbb H&M-ben nincsenek, csak a legnagyobb üzleteikben, például Bécsben vagy Kölnben. Már csak ezért biztosan fogok még menni az Allee-ban található H&M-be.
Mivel pont most fogyott el az alapozóm, azt is rögtön vettem a DM-ben. A L’Oreal true match alapozója, amit használok ugyan nem volt, de volt helyette Accord Parfait, ami úgy néz ki, ugyanolyan jó. Ezt is átszámítva ugyanannyiért vettem, mint Németországban vagy Ausztriában.
A Libri kétemeletnyi könyvvel is nagyon ígéretes volt, de akárcsak a Mango-ban, itt is csalódtam. Németországban és Ausztriában az ilyen üzletlánc jellegű könyvesboltokban mindenhol ki van alakítva egy akciós részleg, tele rengetek, nagyon jó, olcsó könyvvel. (A bárányok hallgatnak, Alice Csodaországban, Kerouac: Úton, stb) Amint lejár a könyvek 2 évre szóló árérték zárja, mi szerint kizárólag annyiért lehet eladni, amennyi gyárilag rá van nyomtatva (pl:10Eu), azonnal leárazzák 3-4Eu-ra! Nos, a Libriben sajnos ilyesmit –legalább is most- egyáltalán nem láttam. (A honlapon találni azért egy "Akciók" fület. Most 2 akciós könyv vásárlása esetén az egyik ingyen van.)
A Bershka nagyon érdekelt, mert kint nincs. Egy kicsit drágállottam, de voltak jó cuccaik és fülbevalóik is, amiből tudtam volna választani.

Az Allee újságosánál azonnal beszereztem az aktuális Glamour magazint, amiről következő bejegyzésemben fogok részletesen írni. Kíséretemmel 3 napig csak a Coffee Heaven-be jártunk, mert ő arra esküszik. Itt viszont azonnal beváltottam a Glamour-ban talált Coffee Heaven kupont és kaptam érte egy ingyen kávét. Ugyan "csak" közepes méretig lehet választani, de ezen kívül semmi más nincs kikötve. Minden finom volt, csak ajánlhatom. Isteni sütijeik, salátáik, wrap-juk, és bagettjeik is vannak, és a kiszolgálás mind a 3 alkalommal nagyon kedves és barátságos volt. Ezt Németországban és Ausztriában sokszor nem mondhatom el…A hely nem a legolcsóbb, de vigyázat! Akinek bejön, az könnyen Coffee Heaven függővé válhat!


Ami Pesten a leginkább szembeötlő volt:
Minden 2-ik nőt bombának titulálhattam. Szinte mindenki szoknyákban, magas sarkúkban jár, szuperek a frizurák, merészek a színek, jópofák, illetve nőiesek a kiegészítők és rengeteg az egyedi összeállítás. Nagyon jó érzéssel töltött el, hogy a magyar nők ennyire adnak magukra nyugati társaikkal ellentétben, ahol sok esetben az uniformizmust és a divat tömeges „majmolását” lehet megfigyelni. A magyar nőknek szemmel láthatóan van érzéke a divathoz, és jobban ráéreznek arra is, mi áll nekik jól. A legtöbb nő inkább teltkarcsú, mint sovány, ami nőiességet, szépséget és valljuk be, termékenységet is sugall. A magyar nők bátrak és ez nagyon nagy pozitívum!

Ez a pesti kiruccanás tökéletes volt!





2 megjegyzés:

  1. Mi is élveztük! Jöhetsz gyakrabban. :D

    VálaszTörlés
  2. Szuper hírek. Főleg, hogy a magyar nők nyertek az összehasonlításban:) Lehet, többet kellene Budapestre látogatnod:)

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)